Emelie.. Eller var det Emilia?




Ännu en bild på en solnedgång... Tycker att den är så vacker... Plus att jag bli väldigt impad av att min kamera kan ta en sådan här bild, blir inte ni det?

Men nu till idag. Det var en helt vanlig tråkig skoldag och jag har inte så mycket att skriva om den.
Förutom att efter skolan var slut så stack jag ner till syslöjden för att fixa till mitt fel på stickningen (IGEN!!).
Jag sa typ, Här kommer jag igen..
Syslöjdsläraren svarade med ett, Jaaa du är alltid välkommen!
Hehehe... Vem gillar inte Emelie? ;P

Oj jag glömde att berätta om att vår Engelskalärare kallar mig för Emilia hela tiden typ! Hallå?! Mitt namn är inte sååå komplicerat... -.-
















KramKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0