Alla vi som saknar sommaren!


Ååååh saknaden av sommaren är stor! :(



Idag så hade vi våran korta härliga dag, våra enda riktiga lektioner var Hemkunskap och Idrott.
På Hemkunskapen så lagade jag och Mathilda Kyckling Wraps (Men vi kallar dom för Jed-Wraps)
Vi gjorde allt själva (förutom att slakta kycklingen...) till och med Tacokryddan och Tortillabrödet.
Det blev lyckat och gott, jag ska nog göra det hemma nån gång, alltså Tortillabrödet för det var ganska så mycket godare än sådan man kööper i affären.
Sen hade vi Gympa och då körde vi Innebandy vilket var superkul! Jag sprang omkring som Gizmo efter att han har bajsat. Väldigt konstig gemförning men det är ju sant ;)
Och så när jag kom hem började jag titta lite på vilket Gymnasie jag ska välja, jag har kommit fram till 1 alternativ! Skola och allt!
Nu ska jag nog ta och plugga vidare på engelska läxan... -.-











KramKram

Kommentarer
Postat av: dominique

kika in på min blogg& kommentera! :)

2011-11-23 @ 15:37:10
URL: http://mylifeasdominique.blogg.se/
Postat av: jossan

vad hur många poäng har du? :)

2011-11-23 @ 20:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0