Wrapp


Varför blir mina bilder halva... :(



Nu vill jag tipsa alla mina läsare om appen Wrapp!
Det är en av dom bästa apparna som finns! Man kan ge bort GRATIS presentkort till vännerna på facebook och få GRATIS presentkort av sina vänner på facebook :D
Det bästa är att det är jätte bra affärer också, som tillexempel J&C. Jag köpte ett par örhängen där i lördags och fick till och med 1 krona tillbaka. Alla skaffa appen och skicka presentkort till mig!

Appen är gratis att skaffa också!

Min dag idag har bara bestått av plugg så jag har inte så mycket att säga om den, jag har fått mycket gjort i alla fall :)
Och sen så blev jag klar med stickningen på syslöjden! Inte för att jag lärt mig så mycket, framförallt inte hur man stickar hälen men jag är nöjd med mitt arbete :D




KOMMENTERA MERA!!!












KramKram

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag är väl duktig som kommenterar? fattar inte riktigt. kan jag ge bort ett presentkort till någon uten att betala? attså ge bort något gratis?

2011-12-12 @ 19:32:18
URL: http://ellentove.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Dom blir halva för du laddar upp dom i för stort format ;)

2011-12-12 @ 20:44:32
URL: http://rbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0