Språkresa!

Gissa vad? Antagligen vet ni det redan på grund av rubriken men ändå! Jag ska åka på språkresa!!!!!!! Därför kommer jag vara väldigt nervös men glad nu restan av tiden och väntan. Jag ska också åka helt ensam! OMJ! :O Hur ska det gå till? Jaja det löser sig alltid (hoppas jag :S).
Jag ska åka 3 veckor till Bournemouth!
Det kommer bli såååå kul och jag kommer lära mig mycket bättre engelska än jag gör på våra engelska lektioner med vår sugiga lärare... *Suck*
Hejsvejs på er nu ska jag strax laga mat :)


Visste ni att deras stränder är sjuuuukt stora? Sen gäller det bara att det är bra väder också så man får bada :P














KramKram

Kommentarer
Postat av: ..

LYCKOST ! :)

2011-12-07 @ 19:52:21
Postat av: Karolina

Shit, jag skulle aldrig våga åka helt själv! :P

2011-12-08 @ 15:50:31
URL: http://bykarroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0