Sovmorgon, fast ändå inte...

Idag hade jag sovmorgon till 10.40 vilket var as najs!
Men jag sover i vardagsrummet så jag vaknade ändå av julkalendern 7.15... -.-
Jag gissar starkt på att jag såg ut som en mullvad eller nått i den stilen.

Men annars så är jag glad eftersom:

*Snart Jedmas! (Julafton)
*Jag har helgen uppbokad, vilket alltid känns skönt!
*SNART ÄRE JUUUULLOV!
*Jag kanske kommer höja mitt betyg i bild, från G till VG. Men jag vågar inte ha några förhoppningar :o

Jag ska nog ta kort på min hemliga grej snart, hoppas ni står ut med att vänta (;




Och bara för att Ellen varit så duktig med kommenterandet så får hon ett speciellt tack!

Ni hittar hennes blogg nere bland länkarna ''Ellen'' ;D












KramKram


Kommentarer
Postat av: Ellen

haha. takctack! :)

2011-12-16 @ 17:34:55
URL: http://ellentove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0