Nya 2 ½ men

Ja det är väl dags för mig att säga något om dom nya 2 ½ men avsnittena, för jag har ju sätt alla dom nya som har varit nu och det är hyfsat många.

Jag tycker att dom är bra, men många tycker att det var SÅ mycket bättre när Charlie var med. MEn om jag ska vara ärlig så tycker jag faktiskt att dom är lika bra, jag tycker Ashton Cutcher blir roligare för varje gång som går. Jag tror man måste vänja sig med tanken att Charlie är borta för gått (hoppas jag).
För alla har väl hört om Charlie och allt hans supande och drogande, ja man kan säga att han betedde sig som Charlie i 2 ½ men.
MEn jag gissar att serien får 4+ av mig hittills, som sagt det blir roligar för varje gång ;)

















KramKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0