Musik-dagen


Robin ;)

Tyckte ljuskronan var så fin :D

Kyrkan var också fin såklart, kyrkor är alltid fina (:



Idag så drog Sophie med mig till Högdalen för att titta på Robin...
YEEEEAH jag som total älskar idol och alla människor där (not).
MEn det roliga var att det var typ högst 50 pers där... HAHAHAHAH as garv!
Asså om Jedward hade varit där så hade det varit 1000 gånger mer människor där! Ojojoj....
Men i alla fall så vi stod där och jag frös arslet av mig, tjatade typ ihjäl mig på Sophie men jag tror inte hon blev sur :P
Sen så åkte vi vidare till någon Julmusiks grej i Katarina kyrkan (tror jag att den hette) där uppträdde bland annat E.M.D. Dom var as bra!
Hoppas ni haft en trevlig helg för jag har haft en SUPER helg! :D



P.s Bilderna är tagna med min frysande hand i mörkret med min mobil så ha förståelse ;)









KramKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0