Mina fötter är dööööööda!

Idag har varit en rolig dag men ändå dödande dag...

Dagen började med att jag och Mathilda skulle baka småkakor på hemkunskapen, vi failade totalt!
Dels så blev det dubbelt så många kakor som det skulle bli, för vi gjorde dom SUPER små, sen råkade vi bränna dom också. Va duktiga vi är jag och Mathilda ;)
Men vi valde att spara kakorna och ge dom till dom behövande fåglarna, blev det lyckat?
Nepp för när vi åkte till Farsta för att handla lite saker så passade vi på att ge kakorna till fåglarna där. Dom var galna och DESPERATA! Dom attackerade oss typ, dom brydde sig inte att vi var typ jättar för dom. Herregud... Jag och Mathilda blev i alla fall rädda och stack där ifrån.
Så vi gick omkring där i typ 2 timmar, jag i mina klackskor... Och där har ni förklaringen till rubriken.

Sen så ska jag säga en liten rolig sak bara. När jag kom hem så satte jag på TVn i farten, sen börjar jag sjunga på en Justin Bieber låt (jag vet skamligt av mig!!!!!!) jätte högt och med världens inlevelse och plötsligt hoppar TVn på och jag blir skit rädd att någon kommit hem och hört min underbara sångtalang ;)

Här kommer en bild på mina örhängen från JC, dom jag fick med hjälp av Wrapp appen :)


Fjädrar, för er som inte fattar det :P












KramKram

Kommentarer
Postat av: Moa

Dom var jätte fina! :) jag har köpt en ring på JC som hare sån fjäder på sig ;)<3

2011-12-15 @ 06:53:03
URL: http://moabjorklund.blogg.se/
Postat av: amanda

fint!

2011-12-15 @ 22:40:57
URL: http://liindstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0