Mellandagsrea med Mammsen♥





Dom där kläderna köpte jag igår med mamma. Den jätte snygga jackan som jag älskar kostade bara 200 kronor inne på H&M det var halva priset!
Och den mysiga tröjan under var förstås inte på mellandagsrean och kostade lika mycket som jackan.
Men däremot det snygga sommarlinnet längst ner, den var på mellandagsrean inne på Gina Tricot och kostade endast 65 kronor! :O
Om ni inte har mellandags shoppat ännu så gör det innan allt bra tar slut! :)

Idag ska jag i alla fall åka till Gävle för att fira nyår, jag kommer komma hem på tisdag men jag ska försöka uppdatera vilket jag är helt säker på att jag kommer kunna göra eftersom vi tar med oss datorn upp. Så om jag inte uppdaterar är det troligen för att jag är för lat.
''Peace out''













KramKram

Kommentarer
Postat av: amanda

sv: ja de är as bra, älskar de :D



fina inköp <3

2011-12-30 @ 11:59:49
URL: http://liindstrand.blogg.se/
Postat av: Karolina

En sån där jacka har jag också! :)

2011-12-31 @ 15:18:50
URL: http://bykarroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0