Klumpiga katt... -.-

Idag så har jag haft en väldigt soft dag. Och när jag säger soft så menar jag verkligen det, jag låg i sängen till klockan halv 1 tror jag. Hihihi jag gjorde nog min kompis Frida avundsjuk när hon ringde, samtalet:
- Hej jag har slutat nu (Jullov)!
-Hej, jag ligger fortfarande i sängen.
-Nej va orättvist!

Haha, jag är lite elak ibland... :P
Men efter det gick jag upp fixade lite grejer, som tillexempel städa upp efter ens katts misstag... -.-
Efter det drog jag och lillebrorsan för att möta upp pappa i globen, blev lite julshopping för deras del. Men vi åkte till Farsta istället eftersom det är större.
Jag köpte kludd! Det ska jag använda för att sätta upp mina posters på... JEDWARD!
Hmm vad mer? Jo jag råkade fastna i en massagestol och blev jätte trött efter det ;)

Idag är det väl dan före dan före doppare dan? :s




Allt det där ska upp! Alla mina posters och min AUTOGRAAAAAAAF :D :D :D :D :D <3
(Smiley bombning)

Kluddet köpt på Åhlens för 25 kronor, om nån nu va intresserad utan det ;D











KramKram

Kommentarer
Postat av: Maia

Haha vad sött! Helt plötsligt fick jag 10 kommentarer på min nya header. Jag: "SHIET, jag är populääär" glädjetårar. Sen kollar jag och så är det du som har skickat 10 kommentarer. Jag tror att din dator eller något typ hackar? Jaja, TAAAAACK så jättemycket! :D

2011-12-22 @ 22:40:48
URL: http://maiae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0