Jullov♥

Idag blev det äntligen Jullov! Så jag gör som alla andra och skriver om det ;)

Så dagen började med att vi började klockan 9 och tittade på en julig film. Efter det gick vi ner till aulan för att titta på ett julspel gjord av våra egna 9:or, jag tycker det är bra jobbat av dom eftersom dom inte hade så mycket tid till att öva. Och tillslut.... så fick vi våra betyg och skulle krama ALLA lärarna god jul. Vilket också innebar att jag behövde ge vår engelska lärare en AWKWARD kram. Jag sa till Mathilda att man borde krama henne och medans man gör det så ska man viska i hennes öra att man hatar henne ;) Evilness
Jag antar att jag borde va nöjd med mina betyg och jag är kanske det, lite i alla fall... Jag har VG i alla ämnen eftersom man får ta bort ett ämne (musik för min del) men jag känner också att jag suger för att jag inte har ett enda MVG :(
Aja nästa år ska jag satsa!

Jag fick 2 julklappar också från kompisarna, en tablettask med jätte goda karameller (därför är dom i min mage för tillfället) och mina coola strumpor på bilden där nedan :D  ♥
Tack så mycket Elin och Ellen!

HA ETT AWESOME JULLOV ♥



 
That awkward moment when someone gives you a Christmas present and you haven't gotten them one... :O












KramKram

Kommentarer
Postat av: Moa

Sv: Äppel grejen var jättegod! har väntat ett helt år för att få ett kanderade äpplen ;)

2011-12-21 @ 20:59:47
URL: http://moabjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0