Julklappar♥

Karolina om Merry Jedmas and a happy new JEr:

Vad fick du i julklapp? :D


Tack för kommentaren! :)

Självklart tänker jag lägga upp julklapparna, dom är ju så coola. Hihi speciellt en av dom^^


Trosor, Handduk, Deo, Handkräm och ansiktsprodukter.

Massa choklad som ni ser.

Väska från mamma i Egypten, presentkort på Gina Tricot 300, H&M 500 och Bokhandel 300 kronor.

Smyken, bland annat från mina kompisar :)

Triss och Veronica Maggio skivan.



OMJ JEDWARD BOKEN!!!!! :D :D :D

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Sen fick jag också 1000 spänn från mormor & morfar och 500 kronor från pappa ;)










KramKram















KramKram


Kommentarer
Postat av: amanda

sv: ahhahhaha jag började också säga så efter ett klipp jag såg på youtube :D

2011-12-27 @ 01:00:02
URL: http://liindstrand.blogg.se/
Postat av: ida

fina presenter! :D

2011-12-28 @ 13:29:55
URL: http://byida.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0