Gott nytt år!♥

Hej alla människor som läser min blogg! Jag har det bra här i Gävle, ja resan gick bra och jag lever! Men Gizmo ja han var inte så lugn... -.-
Han dampa runt i bilen och jamade när vi tvättade bilen. Det sista kan jag förstå att han tyckte va lite läskigt :P
Men han är glad över att vara här och ''jabbas'' som aldrig förr ;)
Ikväll ska vi äta gott och fira in det nya året.
Jag har funderat lite på mina nyårs löften... Och jag har inte kommit fram till så mycket. Men jag har två punker i alla fall:

* Få minst 1 MVG! Det är mitt största mål!

* Bli ett bättre fan av Jedward, om de ens är möjligt ;)

(Oj nu kom jag på en till i farten)

* Vara duktig som tusan på språkresan! :D




 Alla ni som är ett fan av Gizmo, han önskar er det bästa också!

''Gott Nytt Mjaaaooow'' säger han ;) ♥




Och kom ihåg, en ren mun är en lycklig mun! :P










KramKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0