Converse och Nagellack♥


ROSA ;)

Kostade 70 kronor före rean och sen fick jag den nu för halva priset :D

Så ser det ut när man målat dom!



Nagellacket köpte jag inne på Kicks för er som vill veta. Men jag tror att jag målade med två lagar i stället för ett lager, tyckte det var snyggare som mörkt men jag ska testa att ta normalmängd nästa gång ;)

Idag ska jag och mamma ut och shoppa (ja man måste passa på nu) men tyvärr så kommer jag troligen behöva följa med in på Ikea... -.-'
Nu ska jag äta frukost och njuta av lovet, kommentera mera hörrni! :D












KramKram


Kommentarer
Postat av: amanda

sv: jag har läst alla de böckerna förutom den boken som är precis innan Bränd, men den kommer i pocket i januari så väntar tills dess :D

2011-12-30 @ 01:07:42
URL: http://liindstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0