Bowling helg!

Den här helgen har jag ägnat mitt liv till bowlingen, jag sket i skolarbetet... Och det var SÅ SKÖNT!!!
På lördagen så spelade vi individuellt, vilket inte är min favorit tävling eftersom jag måste spela med mina egna poäng. Men det gick bra och jag kom 10 av hela 23 människor :)
Jag känner mig faktiskt väldigt stolt över mig själv!

Nu till idag, då var det tävling i lag och det gick jätte bra för mig i alla mina 5 serier som jag spelade. Okej jag erkänner det var en serie som jag kom på 112 eller nått i den stilen :/
Vi vann 3 av 5 matcher tror jag att det var. SÅ RIKTIGT BRA KÄMPAT GNAGET! :D
Min bästa serie idag var den sista då jag fick hela 180 poäng! Jag känner mig sååååååå stolt!
Nu ska jag skriva på min krönika... Snark -.-



Bilden är liten men jag tyckte banorna var så himla coola ;)












KramKram


Kommentarer
Postat av: ME

SV Åh tack Emelie! :D

2011-12-12 @ 21:04:39
URL: http://maiae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0