Make up Store

Det är underbara nagellacket köpte jag som sagt på Make up Store. Jag vet att dom är lite dyrare vad gäller alla saker, men jag är ganska så trött på alla dåliga nagellack som går bort jätte fort. Och jag hoppas verkligen att detta nagellack håller i alla fall en vecka. Det är inte så mycket begärt eftersom jag köpte den för 130! Det är rätt så mycket tycker jag.
Om ni också är trötta på dåliga lack, gå till Make up Store för där finns nagellack för alla. Dom har sjukt mycket.










KramKram

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Riktigt snyggt!!

2011-08-27 @ 16:45:17
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: anonym..xd

Kan du fota dina naglar när det nagellacket e på ? ;D

2011-08-27 @ 17:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0