Jag levde varje barns dröm på Grönalund!










Det var i förgår jag var på grönan!
Super kul hade jag det, jag var där med mammas kompis och hans barn. Och som rubriken säger, jag levde varje barns dröm. Och vet ni varför? Jo för att ett av barnen är autistiskt och det gör så att han har svårt för att stå i kö bland annat. Och gissa vad? Vi kunde bara skippa kön och gå in vid utgången. Så då sa mammas kompis till dom som jobbade där och dom frågade hur många varv vi ville åka???? Det är lixom för bra för att vara sant. OCh han ville förstås åka max antal vilket var 3.
Så på Jetline tillexempel så åkte vi ett varv och satt sedan kvar när alla andra gick av. Och shit vad kul det var att se alla människors uttryck. Dom bara ''Meh, hallå?!''
Så jag hann åka hur mycket som helst.





KramKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0