Ivarsudde - Dag 4, 5 och 6

Dag 4: Då hade vi vatten/gröt krig med ledarna! Det gick ut på att man skulle springa ner till vattnet och hämta vatten och lägga i en stor kastrull. Det var småbarnen mot tonåringarna. Och tillslut räckte det inte för ledarna att bara kasta vatten på oss så då hämtade dom gröt. Mysigt va? Den dagen körde jag även en av mina pingis matcher. För på det kollot så har dom ordnat en pingis turnering. I alla fall så vann jag! Hah, jag vann mot en kille som var ungefär lika bra som mig. Först vann jag första sättet sen vann han andra och i det sista sättet var det jätte jämnt. Den stod 10-10 och matchen gick till 12. Men sen tillslut vann jag!
Sen körde vi lite mästarens mästare lekar och mitt lag tog sig till final.
Dag 5: Så var det ring dags! Vilket innebär att man åker på en ring efter en båt. Det var skit kul och jag höll på att ramla av. Jag höll mig kvar tack vare av ett en liten tjej som satt i båten sa ''Ojoj det här kommer inte gå bra'' när jag satte mig i ringen. Efteråt hade jag träningsvärk i mina armar för att jag höll i mig så hårt..
Sen var det också mästarens mästare final och mitt lag vann! Vi vann 2 colaflaskor godisar var :)
Sen på kvällen var det också disco. Där hände inte så mycket. I alla fall inget jag kan berätta här^^
Dag 6: Fotbolls match! Ledarna mot barnen. Inte så svårt att gissa vilka som vann va? Ledarna såklart.
Men sen senare på kvällen så var det filmkväll och vi tonåringar fick se på 2 filmer. I rymden finns inga känslor tillsammans med barnen och sen Batman The Dark Night. Båda var helt okej, men IRFIK filmen var bäst :)
Så det var en lugn dag tillsammans med lite regn.



Där har vi båtbryggan och badbryggan

Om man går stigen till höger kommer man upp till duscharna och bastun.

Där har vi Villan, där sover barnen, ibland äter vi där inne också.

Här äter vi oftast, när det är fint väder alltså

Där är Ny stugan, där sover tonåringarna (alltså sover jag där.)



P.s om ni vill läsa om dom första dagarna så skrolla ner lite eller tryck på kategorin ''borta bra men hemma bäst''


KramKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0