House of Night del 2, 3 och 4

Japp det är sant jag har läst alla dom där böckerna nyligen. Och shiiiit vad bra dom är!
Jag dör! Jag ska snart beställa dom andra böckerna i serien om dom kommit!
Jag rekomenderar stark den här serien, den har allt. Kärlek, fara, vampyrer, död, glädje, sorg, överaskningar och mycket mycket mer!
Jag kan nästan lova er att ni kommer sitta som fängslade.

Nu till mina kollo inlägg. Jag kommer antagligen inte skriva om dom på ett tag för att jag har min ''dagbok'' hemma där jag skrivit ner allt. Men när jag kan få tag på den ska jag genast sätta mig och gå igenom alla kära minnen. Tills dess hoppas jag att mina läsare återvänder till mig för i går var det inte många alls :S








KramKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0